Contact

Heeft u vragen over onze zorg- en dienstverlening? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling Klantadvies. Zij staan u graag te woord voor advies of zorgvragen en zijn op werkdagen bereikbaar van 9:00 - 17:00 uur via het telefoonnummer 0320 - 290 508 of door een e-mail te sturen naar klantadvies@coloriet.nl.

Voor algemene vragen over de organisatie kunt u contact opnemen met Coloriet via het telefoonnummer 0320 - 290 500 of door een e-mail te sturen naar info@coloriet.nl.

Organisatie

Coloriet heeft een Raad van Bestuur en een Raad van Toezicht. Zij geloven in 'Samen kleur geven aan waardevol leven' en zorgen ervoor dat dit breed wordt gedragen. Zij houden de missie bovendien voor ogen tijdens het maken van (toekomst)plannen.

Lees meer

Historie

Coloriet is ontstaan door een fusie tussen drie verschillende stichtingen voor zorg aan ouderen. Dit waren destijds Stichting Verpleeghuis 't Laar (ontstaan in 1988), Stichting Beschut Wonen Dronten en Zeewolde en Wooncentrum De Regenboog (ontstaan in 1987) en Interconfessionele Stichting voor Ouderenzorg – De Hoven (ontstaan in 1988)

Lees meer

Klachten

Onze missie is 'samen kleur geven aan waardevol leven.' Ons doel is om u de beste zorg te geven en naadloos aan te sluiten op uw wensen en behoeften. Toch kan het zijn dat u of uw vertegenwoordiger niet tevreden bent/is over onze zorg. Wij ontvangen dan graag uw feedback.

Lees meer

Kwaliteit

Coloriet werkt met zorgprofessionals die zelf de regie voeren over de uitvoering van hun werk. Medewerkers zoeken altijd naar de beste mogelijkheden voor een cliënt en zijn zelf verantwoordelijk voor het op peil houden van de bekwaamheid. Wij faciliteren hen daarin.

Lees meer

Kerngegevens

Coloriet bestaat sinds 2001 en heeft zich in de afgelopen 15 jaar ontwikkeld tot dé betrokken specialist in wonen en zorg voor senioren in Lelystad, Dronten en Zeewolde. In totaal telt Coloriet meer dan 1100 cliënten (en hun familieleden), 1000 medewerkers en 500 vrijwilligers.

Lees meer

Algemene voorwaarden

Voor de zorg die onze cliënten thuis, in een woonzorgcentrum of het verpleeg- en behandelcentrum krijgen, gelden algemene leveringsvoorwaarden. In deze leveringsvoorwaarden vindt u, als cliënt, wat u van ons kan verwachten en wat wij van u kunnen verwachten.

 

Lees meer

Tarieven

Nieuwe cliënten van Coloriet ontvangen bij de aanvang van zorg of bij het afnemen van een dienst een informatiemap waarin de tarieven, die van toepassing zijn op deze zorgvorm of dienst, zijn opgenomen. Deze tarieven kunnen wijzigen door ontwikkelingen in het prijspeil en andere factoren die op de prijs van invloed zijn.

 

Lees meer

Voor de pers

Journalisten kunnen met vragen terecht bij de afdeling communicatie. De medewerkers van deze afdeling brengen de journalist in contact met de woordvoerder van het betreffende onderwerp.

Lees meer