Op deze pagina kunt alle informatie terugvinden als het gaat om onze thuiszorg. Het praktische zaken document met alle informatie over de zorg. Ook geven we antwoord op veelgestelde vragen en kunt u aanvullend foldermateriaal downloaden.
Afhankelijk van de urgentie, afhankelijk van uw zorgvraag en voor welke afdeling u in aanmerking komt kunnen wij pas een richtlijn geven voor de wachtlijst.
Op het moment dat uw indicatie bij ons binnenkomt, gaat een van de klantadviseurs of wijkverpleegkundigen met u in gesprek om een intake/ triage te doen en aan de hand daarvan kunnen wij een richtlijn geven.
De financiering van de zorg die u thuis krijgt verloopt op verschillende manieren. Dit is afhankelijk van welke zorg u krijgt en van uw indicatie. Meer informatie vindt u op de pagina Zorg vergoedingen of in ons praktische zaken document op pagina 8.
Meer informatie over hoe u een indicatie kunt krijgen vindt u op de volgende pagina: Coloriet – Zorg regelen. Wilt u liever telefonisch overleggen of uw vragen stellen? Neem dan contact op met onze klantadviseurs: 0320 290 508.
Er is sprake van een inkomens afhankelijke bijdrage, deze word geïnd door het CAK. Als u wilt weten hoe hoog deze bijdrage voor u is, verwijzen wij u graag naar de site van het CAK. www.hetcak.nl
Dit kan met behulp van de sleutelkluis of een zorgslot. Vraag de wijkverpleegkundige naar de mogelijkheden.
Bij de sleutelkluis overhandigt u een exemplaar van de voordeursleutel aan de zorgmedewerker van Coloriet, die de sleutel in de sleutelkluis bij de woning plaatst. De sleutelkluis mag uitsluitend gebruikt worden door zorgmedewerkers van Coloriet, bij alarmoproepen en op vooraf besproken tijden van geplande zorg.
Bij het zorgslot hebben de zorgmedewerkers van Coloriet een sleutel die toegang geeft tot uw woning terwijl u zelf uw eigen sleutels houdt.