Voordat de zorg voor u of uw naaste start hebben we nog een aantal zaken van u nodig. Op deze pagina kunt alle informatie terugvinden die we van u nodig hebben. Daarnaast geven we u graag een aantal tips waar u nog aan moet denken, geven we u alle informatie die ook goed om te weten is en geven we antwoord op veelgestelde vragen.
Op de locaties hanteren we geen bezoektijden. Onze locaties zijn vrij toegankelijk voor iedereen die hier woont, op bezoek komt of gebruik maakt van de diensten van het woonzorgcentrum. Wij hanteren geen bezoektijden. Wel vragen wij om rekening te houden met de tijden waarop zorg word verleend. In verband met de veiligheid, worden de deuren van het gebouw ’s avonds en ’s nachts gesloten.
Omdat u tijdelijk bij ons verblijft kan het zijn dat u zelf elders verzekerd bent. In geval van schade moet dat dan ook doorgegeven worden en zullen de verzekeraars onderling de uiteindelijke schade verrekenen.
Nee, Coloriet zorgt voor het linnengoed en handdoeken. Uiteraard bent u vrij om uw eigen dekbedhoes of dekens mee te nemen, maar in de basis zorgt Coloriet hiervoor.
Huisdieren mogen niet bij u verblijven. Ze mogen wel bij u op bezoek komen, wanneer dit geen overlast oplevert.
Ja, op alle locaties is er WiFi via de 'WiFi hotspots' van KPN.
Stap 1: Selecteer KPN als draadloos netwerk op het apparaat waar je WiFi wil hebben
Stap 2: Start je internet browser, de inlogpagina start automatisch
Stap 3: Accepteer de voorwaarden en ga direct online
Contact
Zorg regelen
Zorg aanvragen
Zorgbemiddeling
Klachtenprocedure
Contact
Zorg regelen
Zorg aanvragen
Zorgbemiddeling
Klachtenprocedure
© Coloriet 2024 – Privacyverklaring – Disclaimer – Algemene voorwaarden
Coloriet maakt gebruik van noodzakelijke, statistische en marketing cookies voor een optimale website ervaring.